Nemučte se v posilovnách: Zkuste nové alternativní metody jako je cvičení na celosvětově známých strojích Power Plate.

11.03.2013 11:40

Pravidelné cvičení a zdravý životní styl se dnes stává stále populárnějším. Tím se  nabízí   spousta možností a přibývá lidí, kterým klasická posilovna přestává vyhovovat. Především z důvodu časové náročnosti, neznalostí a nevhodným výběrem cviků nebo velkým finančním nákladům na fitness trenéra.

To vše mění nové studio Power Plate Buď IN v Mostě.  O co se jedná?

Základem je systematické cvičení na speciálních vibračních strojích Power Plate, které probíhá pod dohledem certifikovaného trenéra. PP přináší nový rozměr do kondičního cvičení a wellness pro všechny věkové kategorie, životní styly a tělesné schopnosti. Využívá princip "Acceleration Training". AT funguje na principu přenášení vibrací do svalů, které přirozeně aktivují reflexivní svalové kontrakce a tím tak přístroj přináší mnoho benefitů:

 * Zkrácená doba tréninku se stejnými výsledky
 * Zvýšení svalové síly, výbušnosti a odrazových schopností
 * Pomoc při redukci celulitidy
 * Zlepšení flexibility a rozsahu pohyblivosti
 * Zlepšení rovnováhy a koordinace
 * Zvýšení hustoty kostní tkáně
 * Zotavení a regenerace
 * Zvýšená cirkulace krve
 * Zlepšení nervosvalových funkcí
Tento naprosto revoluční způsob cvičení se stává vyhledávaným jak světovými celebritami, tak i těmi, kteří mají zájem o aktivní život. Lekce trvá pouze 30 min a je natolik intenzivní, že v tomto čase využívá okolo 96% všech svalových tkání (pro porovnání - v posilovně je využití okolo 45%). Díky této časové nenáročnosti si najde Power Plate oblibu především u lidí, kteří kvůli nedostatku času nemohou pravidelně docházet do fitness center. Ceny za jednotlivé lekce se přitom pohybují hluboko pod cenami cvičení v posilovně s profesionálním trenérem. Další výhodou je fakt, že cvičení je velmi individuální v diskrétním prostředí a každému přizpůsobeno namíru.Ve studiu Buď IN jsou dva stroje PP. Nejedná se tedy o žádné skupinové cvičení, které bývá často mnoha lidem nepříjemné.

I když se mnozí staví k těmto metodám spíše skepticky, po prvním cvičení každý pozná, že s pomocí Power Plate se výsledky dostaví už během několika lekcí. Podobný negativní přístup měl i dlouholetý zastánce klasických metod a zároveň mostecký silový trojbojař Martin Kostlán. Po prvním vyzkoušení však na tuto alternativní metodu cvičení rychle změnil názor: „Je pravdou, že když se mne kamarád zeptal, jestli s ním nechci zajít na Power Plate, tak jsem si zaťukal na čelo, jestli se nezbláznil. Ale po chvilce jsem si řekl, jen běž. Cvičit v posilovně zatím nemůžu, jelikož mne delší dobu trápí zraněné rameno a pokud nemůžu tréninku věnovat 100%, tak mne prostě nenaplňuje.“ vysvětluje silový trojbojař Kostlán a dodává: „Věděl jsem, že mě nečeká nic lehkého, sice je to cvičení na 30min, ale velice intenzivní a navíc bez přestávky. Říkal jsem si: vyzkouším nějaké cviky na nohy, abych nemusel zapojovat zraněné rameno, ale nakonec jsem procvičil celé tělo. Po třiceti minutách jsem byl naprosto vyčerpaný, sotva jsem popadal dech. Druhý den ráno jsem měl problém vstát z postele, až teprve tehdy jsem zjistil, že v těle existují svaly, o kterých jsem doposud neměl ani zdání.“ To potvrzuje i trenérka ve studiu: „Při tomto cvičení dochází u každého k zapojení většiny svalů v těle, čehož nelze v takové míře dosáhnout cvičením v posilovně. Nedílnou součástí je vždy i profesionální přístup lektorů. Je třeba se každému pozorně věnovat po celou dobu cvičení, protože pokud tomu tak není, lidé se snaží dělat delší přestávky a hlavně ztrácejí jistotu, že cviky provádí technicky správně.“ Mostečané mají možnost vyzkoušet si cvičení na vibrační plošině Power Plate ve studiu Buď IN!

 

-PŘÍSTROJ POWER PLATE ZÍSKAL UZNÁNÍ ZDRAVOTNICKÉ LICENCE MDD II.b třídy od EU .

 

Pokud Vás Power Plate zajímá volejte na +420 774 441 355

Zpět